its just me and simply my life

I believe that dreams are stronger than facts

its just me and simply my life

I believe that dreams are stronger than facts

ohmy god

 

Oh my god what have I done? i just checked  the comment box, and I realized the send bottom does not work. Then that's why it's been days I have got haven't received any msgs in here…That’s why skin_essays had trouble sending me comments…..ok its ok now…now you can send ur comments to me, im so sorry about it, I should have realized it earlier…thanx

نظرات 3 + ارسال نظر
سحر شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:20 ق.ظ http://mosaferekhoda.persianblog.com

سلام گلم
من برای اون پستت که در مورد ( نگرانی هایم بود ) کامنت گذاشتم اما نمی دونم چرا ارسال نمیشد
ممنون گلم بازم بهت سر می زنم الان باید برم
بای

سحر شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 06:34 ب.ظ http://mosaferekhoda.persianblog.com

من انگلیسیم خیلی خوب نیست اما دست و پا شکسته فهمیدم و save کردم تا بعدا بخونم
خیلی خوبه زبانتون
راستی من کتاب غرور و تعصب و خوندم قشنگه اگه خواستی بخون ( اگه البته نخوندی ؛ فیلمش هم هست )
در مورد کتاب Huckleberry Finn که نوشتی اونم کتاب خوبیه استاد زبانمون پیشنهاد کرد بخونیم ....
راستی وقتی من وبلاگتو به خواهرم نشون دادم و خوند مشتاق شد شمارو add کنه ( اونم زبانش خوبه ) اگه مایل بودین کامنت بذارین برام که همدیگرو add کنین
موفق باشی گلم

[ بدون نام ] یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:37 ق.ظ http://mosaferekhoda.persianblog.com

id خواهرم : sahar_8419
مرسی گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد